Sposób załatwiania spraw
Elektroniczna skrzynka podawcza
Wszelkich informacji dotyczących spraw uczniowskich, organizacji pracy Szkoły, dostępności nauczycieli, formy załatwiania spraw udziela Sekretariat Szkoły Podstawowej nr 206 im. Łódzkich Włókniarek w Łodzi zlokalizowany w siedzibie Szkoły na 1 piętrze. Sekretariat Szkoły przyjmuje podania, wnioski, pisma interesantów i skargi. W kwestiach związanych z wynajmem pomieszczeń Szkoły, kwestiami technicznymi budynku, informacji udziela Kierownik Gospodarczy.
Sprawy rozpatrywane są zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. Korespondencję można dostarczać:
- osobiście
- drogą pocztową
- elektronicznie (e–mail:kontakt@sp206.elodz.edu.pl)
- poprzez ePUAP
- tel.: 42 658 83 64
- tel. kom.: 504 473 107
Godziny pracy sekretariatu:
- Poniedziałek: 7:00 – 15:00
- Wtorek: 9:00 – 17:00
- Środa: 7:00 – 15:00
- Czwartek: 7:00 – 15:00
- Piątek: 7:00 – 15:00
Dyrektor i Wicedyrektor Szkoły przyjmują interesantów po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 15:00.
Wszystkie wersje tej strony:
W celu uzyskania dostępu do wersji archiwalnej strony skontaktuj się z redaktorem.
- 10-05-2023 - Edycja treści
- 09-05-2023 - Edycja treści
- 19-05-2022 - Utworzenie treści
Statystyka odsłon tej strony:
Łączna liczba odsłon wszystkich wersji tej strony: 58